کد خبر: ۷۰۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۶۱
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی معادله های سیاسی جهان را برهم زد و دنیا را از دو قطبی بودن خارج کرد.
نماینده مجلس خبرگان: انقلاب اسلامی جهان را از دوقطبی بودن خارج کردبه گزارش خبرداغ،آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ممتاز بودن نقش انقلاب اسلامی در آن دوران، افزود: انقلاب اسلامی در دوره ای که 2 قدرت آمریکا و شوروی در محاسبات بین المللی نقش آفرین بودند، با تکیه بر شعار نه شرقی و نه غربی در برابر قدرت های شرق و غرب قد علم کرد. 
آیت الله شبستری اضافه کرد: با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب ملت ایران همچنان به شعار استقلال خود پایبند هستند و نه تنها به شرق و غرب وابسته نیست بلکه نقش مهمی را در معادلات جهانی ایفا می کند.
وی به تاثیر انقلاب اسلامی در احیای مساله فلسطین اشاره کرد و افزود: مساله فلسطین به فراموشی سپرده شده بود اما وقوع انقلاب اسلامی دوباره آن را زنده کرد.
آیت الله شبستری بیان کرد: اتفاق هایی که امروزه در عراق، بحرین و یمن می افتد و از هر جا صدای آزادی، استقلال و نفی حاکمیت شرق و غرب بلند شده، نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.
عضو خبرگان رهبری گفت: منظور معمار کبیر انقلاب از پیام صدور انقلاب به دنیا کشور گشایی نبوده و صدور معنوی انقلاب یا همان استقلال طلبی مد نظر امام راحل بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: