کد خبر: ۷۰۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۸۷
سوله‌های بحران ۵ منطقه در تصرف صدا و سیما
رحمت الله حافظی عضو اصولگرای شورای شهر تهران فهرستی از سوله‌های مدیریت بحران شهرداری مناطق مختلف تهران منتشر کرد که در اختیار برنامه‌های تلویزیونی قرار گرفته است.
افشاگری درباره زدوبند شهرداری و صداوسیمارحمت‌الله حافظی عضو اصولگرای شورای شهر تهران فهرستی از سوله های مدیریت بحران شهرداری مناطق مختلف تهران منتشر کرد که در اختیار برنامه های تلویزیونی قرار گرفته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب‌نیوز؛ حافظی در توییتر نوشت: ‏معاون عملیات ⁧ آتش‌نشانی ⁩ در صحن شورا گفت بیسیم ما آنالوگه و در پاسخ که چرا دیجیتال نمی باشد، گفت؛ آقای حافظی من را به این مسائل وارد نکنید


وی در بخش دیگری اورده است: ‏بنظر شما محل استودیوی این برنامه‌های ⁧صدا‌و‌سیما ⁩ کجاست؟  برنامه خندوانه، برنامه اکسیر، برنامه محرمانه و عموپورنگ.

حافظی افزود: ‏سوله های مدیریت بحران،
‏ منطقه 2 در اختیار برنامه خندوانه
‏منطقه 12 برنامه اکسیر
‏منطقه 3 برنامه محرمانه
‏منطقه 5 عموپورنگ
‏منطقه 4 شهر بازی کودک

به گزارش انتخاب، روز گذشته در جریان حضور شهردار تهران در شورای شهر، حافظی خطاب به قالیباف از مدیربت بحران شهرداری انتقاد کرد و گفت که اتاق مدیریت بحران شهردار دارد خاک می خورد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، همچنین احمد حكيمي‌پور، دیگر عضور شوراي شهر تهران در توئیتر خود نوشت: آقاي قاليباف توضيح دهد كه برنامه‌شان براي مديريت بحران چه بوده! چرا سوله بحران در منطقه ٤ به شهربازي تبديل ميشود و تذكر ما ناديده گرفته شد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: