کد خبر: ۷۰۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۱۸۴
نماینده مردم اردستان در مجلس با اشاره به تهدیدات اخیر ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا گفت: نظامی جمهوری اسلامی ایران هم برآمده از قدرت ملی و هم برآمده از اعتقادات مردم است که این دو آنچنان نظام را ایمن کرده است که این نوع تهدیدها چیزی جز به سخره گرفتن خود ترامپ نیست.
تهدیدات ترامپ ناشی از ناآشنایی او با ایران استبه گزارش خبرداغ،صادق طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا که گفته بود ایران با آتش بازی نکند، اظهار کرد: به اذعان بسیاری از کارشناسان ظاهرا آقای ترامپ با قواعد سیاست زیاد کار نکرده است و هنوز قواعد سیاست را بلد نیست و با یک خودشیفتگی که دارد زیاد توجهی به مسائل سیاسی ندارد و ناسنجیده صحبت می کند، اما همان طور که رییس مجلس هم گفت خوشبختانه در رفتار و گفتار مسئولان جمهوری اسلامی پختگی را می بینیم.

وی افزود: این سخنان ترامپ که گفته ایران اسلامی با آتش بازی نکند پشتوانه سیاسی و عملی ندارد. ایشان یک تازه وارد در سیاست است و متوجه نیست که نظام اسلامی قدرت خودش را از مردم گرفته است. هیچ قدرتی در برآورد سیاسی و نظامی بالاتر از مردم نیست و اگر نظام ایران مانند بسیاری از حکومت های منطقه با دیکتاتوری و زور سر کار آمده بود شاید می شد با این جملات تهدید کرد، ولی نظامی جمهوری اسلامی ایران هم برآمده از قدرت ملی و هم برآمده از اعتقادات مردم است که این دو آنچنان نظام را ایمن کرده است که این نوع تهدیدها چیزی جز به سخره گرفتن خود ترامپ نیست که بی اطلاعی او از مسائل ایران را نشان می دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آمریکا بعد از ۳۸ سال در منطقه ضعیف‌تر شده است و ایران اسلامی قوی‌تر. ترامپ هم با این سخنان بیهوده بی اطلاعی خود را به جامعه جهانی نشان می‌دهد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: از ابتدای انقلاب امام راحل حرف آخر را اول زدند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این سخن به هیچ وجه ادعا نیست. مسئولان ما جواب مناسب دیپلماتیک دادند و جواب عزتمندانه را خود آقا ۶ ماه پیش فرمودند که "اگر آمریکایی ها برجام را پاره کنند بدانند که ما برجام را آتش می زنیم."

نماینده مردم اردستان در مجلس خاطرنشان کرد: آنچه که راه را به ما نشان می دهد مسائل داخلی است و متاثر از تهدیدات خارجی نیستیم و این دلیلش قدرت اعتقادی و حمایتی مردم است که در نظام جمهوری اسلامی وجود داشته، دارد و خواهد داشت.  
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: