کد خبر: ۷۰۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۴
مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور خبر داد:
مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور از برپایی نمایشگاهی از عکس و اسناد مبارزات آیت الله هاشمی رفسنجانی در آینده ای نزدیک خبر داد.
برپایی نمایشگاهی از اسناد مبارزات آیت الله هاشمی رفسنجانیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمودآبادی در دیدار با استاندار کرمان که به مناسبت بزرگداشت عالم ربانی مرحوم آیت الله مجتهد کرمانی برگزار شده بود، با اعلام این خبر توضیح داد: این نمایشگاه با عنوان "دو قرن اجتهاد و مجاهدت" که همراه با عکس و اسناد به مبارزات آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی و نیز آیت الله احمدی می پردازد، در آینده ای نزدیک از سوی مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور برگزار خواهد شد.

در ادامه این دیدار مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور با اشاره به برگزاری بزرگداشت خاندان احمدی با محوریت آیت الله میرزا محمدرضا مجتهد کرمانی گفت: همزمان با این مراسم از کتاب "باران تبارام" که در خصوص خاندان احمدی نگاشته شده است، رونمایی خواهد شد.

وی بررسی و تبیین خصوصیات اخلاقی، خدمات عام المنفعه، جایگاه علمی، خدمات اجتماعی و فرهنگی آیت الله مجتهد کرمانی را از مهم ترین محورهای این مراسم برشمرد و ابراز امیدواری کرد این بزرگداشت بتواند زمینه الگوسازی از زندگی سیاسی و اجتماعی و هم چنین ویژگی های فردی ایشان را برای جامعه خصوصا نسل جوان  فراهم آورد.

محمودآبادی در پایان در خصوص طرح پردیس کرمان تصریح کرد: در این طرح که برای نخستین بار به پیشنهاد استان کرمان در کشور در حال اجرا است، قرار است که پیشینه روسای دستگاه های یاور سند در سیستم سازمان اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور به ثبت رسیده و برای آیندگان بعنوان تاریخ ثبت و ضبط گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: