کد خبر: ۷۰۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۳۹
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: رئیس جمهوری بعنوان رکنی از ارکان نظام جمهوری اسلامی به صورت مستقیم با رای مردم انتخاب می شود و تضعیف ایشان و دولت به معنی نادیده گرفتن آرای مردم است.
تضعیف رئیس جمهوری و دولت به معنی نادیده گرفتن آرای مردم استبه گزارش خبرداغ،سید اسماعیل موسوی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تخریب و تضعیف شخص رئیس جمهوری به معنی نادیده گرفتن اصل دموکراسی، تخریب ستونها و پایه های نظام جمهوری اسلامی است.
وی اضافه کرد: معتقدیم وقتی مردم فردی را بعنوان رئیس جمهوری انتخاب می کنند و از سوی رهبر معظم انقلاب حکم ایشان تنفیذ می شود باید برای اجرای سیاست های نظام و وعده های داده شده به مردم همه به رئیس جمهوری کمک کنند.
موسوی اظهار کرد: اجرای وعده های رئیس جمهوری به ایجاد محیطی آرام و بهره گیری از اندیشه های پویا و متنوع در جامعه بستگی دارد.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: رئیس جمهوری منتخب همه مردم است زیرا قشرهای مختلف در سطح های متفاوت در خرداد 92 به پای صندوقهای رای رفتند و نظر خود را اعلام کردند.
وی بیان کرد: بنابراین سوق دادن جامعه به سمت آنکه رئیس جمهوری، منتخب بخشی از جامعه است کار ناصوابی است و هیچگاه نباید آرای مردم را نادیده گرفت.
موسوی اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی جامعه بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز دارد به همین دلیل ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی، حزبی و گروهی ضروری است.
وی بیان کرد: وحدت، انسجام و وفاق ملی منجر به اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با سختی ها و ناملایمات در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: