کد خبر: ۷۰۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۸
وظیفه سنگین بر دوش ابراهیمی؛
از آخرین جلسه فنی کادر استقلال خبر می رسد که مسئولیت سنگین مهار ستاره السد به دوش هافبک دفاعی ملی پوش این تیم خواهد بود.
مأمور مهار ژاوی در استقلال مشخص شدبه گزارش خبرداغ،ستاره السد قطر در بازی سه شنبه مقابل استقلال بدون شک ژاوی هرناندز است. مردی که حتی اگر وسط زمین راه برود باز هم چهره ویژه بازی استقلال و السد در ورزشگاه آزادی است. بی تردید همه نگاه‌ها به او خواهد بود.

 

علیرضا منصوریان که اهمیت حضور ژاوی در ترکیب السد را می‌داند به شاگردانش سفارش کرده که همه‌جوره مراقب حرکات تکنیکی و پاس‌های او باشند.

 

منصوریان خطاب به شاگردانش گفته است: «ژاوی قلب السد است و ما باید قلب این تیم را از کار بیندازیم تا در تهران جواز صعود به مرحله اصلی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.»

 

اما مامور مهار ژاوی در مرکز زمین استقلال کدام بازیکن است؟ طبق شنیده های ما از آخرین جلسه فنی کادر استقلال، این مسئولیت سنگین به دوش امید ابراهیمی خواهد بود.

 

نزدیک‌ترین بازیکن به ژاوی که باید شش‌دانگ حواسش به او باشد. بازیکنی که در دیدارهای اخیر استقلال آماده نشان داده و تنها باخت استقلال در نیم‌فصل دوم (مقابل استقلال خوزستان) وقتی رقم خورد که او غیبت داشت.

 

آیا ژاوی مقابل استقلال همان ژاوی آماده خواهد بود یا آبی‌ها با مهار مغز متفکر تیم متمول قطری به هدفی که دارند خواهند رسید؟!

خبر ورزشی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: