کد خبر: ۷۰۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۱۶۷
مشاور رئیس‌جمهوری آمریکا در امور خاورمیانه مدعی شد که با توجه به نفوذ رو به گسترش ایران در منطقه، لغو کامل توافق هسته‌ای با این کشور بعید به‌نظر نمی‌رسد.
لغو کامل توافق هسته‌ای با ایران دور از ذهن نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «گابریل صوما» مشاور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در امور خاورمیانه اعلام کرد، دولت ترامپ درخصوص توافق هسته‌ای با ایران تجدیدنظر خواهد کرد؛ زیرا این توافق با منافع آمریکا در خاورمیانه تناقض دارد.

مشاور ترامپ، امروز- یکشنبه- در گفت‌وگو با روزنامه سعودی «الریاض» مدعی شد، با توجه به نفوذ رو به گسترش ایران در منطقه، احتمال ابطال کامل توافق هسته‌ای وجود دارد.

گابریل گفت: «توافق هسته‌ای، که دولت اوباما (رئیس‌جمهور سابق آمریکا) با ایران امضا کرد، با وضعیت آمریکا به‌ویژه در منطقه خاورمیانه سازگاری ندارد؛ زیرا اجازه دادن به ایران برای فعال کردن رآکتور هسته‌ای خود عامل بروز تنشی بزرگ در منطقه و دیگر کشورهای عربی خواهد شد.»

مشاور رئیس‌جمهوری آمریکا در امور خاورمیانه طرح استقرار نیروهای حافظ صلح عربی در سوریه را منتفی ندانست و اظهار داشت که واشنگتن ترجیح می‌دهد ارتش‌هایی در سوریه حضور داشته باشند که به استقلال این کشور احترام بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: