کد خبر: ۷۰۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۰۵
دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته بیستم لیگ برتر آغاز شده است.
برتری طوفانی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در نیمه نخستبه گزارش خبرداغ ، در آخرین دیدار از هفته بیستم لیگ‌برتر، پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند. پرسپولیس تا پیش از این بازی با ۴۴ امتیاز در رده نخست و تراکتورسازی با ۳۸ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

 

مهدی طارمی و رامین رضاییان در دقایق دو  و ۲۴ برای پرسپولیس گلزنی کردند.

 

هادی محمدی از تراکتورسازی با کارت زرد داور جریمه شد.

 

نیمه نخست

 

دقیقه ۲؛ سروش رفیعی روی یک ضدحمله با پاس عمقی زیبا طارمی را صاحب توپ کرد و بهترین گلزن پرسپولیس در موقعیت تک به تک با اخباری او را دریبل کرد و دروازه خالی تراکتورسازی را گشود تا سرخپوشان تهرانی خیلی زود از حریف خود پیش بیفتند.

 

دقیقه ۱۰؛ بازیکنان تراکتورسازی بعد از چند حمله نصفه و نیمه بالاخره وارد محوطه جریمه پرسپولیس شدند اما مدافعان پرسپولیس شوت فرزاد حاتمی را دفع کردند.

 

دقیقه ۲۰؛ کرار جاسم از روی ضربه ایستگاهی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که ضربه سر فرزاد حاتمی را مدافعان پرسپولیس دفع کردند و در ادامه توپ از محوطه جریمه دور شد.

 

دقیقه ۲۴، بازیکنان پرسپولیس ضد حمله‌ای روی دروازه تراکتورسازی طراحی کردند که وحید امیری در موقعیت تک به تک توپ را به محمد رضا اخباری کوبید؛ در ادامه ضربه مهدی طارمی هم با برخورد به بازیکنان تراکتورسازی به رامین رضاییان رسید اما ضربه دقیق این بازیکنان منجر به گل دوم پرسپولیس شد.

 

دقیقه ۲۸؛ سانتر بازیکنان پرسپولیس به روی دروازه تراکتروسازی به شکل خطرناکی توسط محمدرضا اخباری دفع شد.

 

دقیقه ۳۱؛ پاس در عمق سروش رفیعی در محوطه جریمه تراکتورسازی موجب تک به تک شدن مهدی طارمی با اخباری شد اما ضربه طارمی را دروازه‌بان تراکتورسازی به کرنر فرستاد.

 

دقیقه ۳۳؛ فرزاد حاتمی در موقعیتی نامناسب به سمت دروازه پرسپولیس شوت زنی کرد که ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

 

دقیقه ۳۹؛ شوت محمد نوری از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف به بیرون رفت.

 

دقیقه ۴۳؛ برخورد خطرناک هادی محمدی و سروش رفیعی موجب مصدومیت شدید هافبک پرسپولیس شد و رفیعی به وسیله برانکارد به بیرون از زمین انتقال یافت. در ادامه رفیعی پس از چند دقیقه به بازی برگشت.

 

نیمه نخست این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: