کد خبر: ۷۰۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۳۴۶
کیانوش در آخرین دعوت ما به اردو حضور پیدا نکرد، بنابراین با توجه به زمان کوتاهی که برای آماده‌سازی ورزشکاران داریم او دیگر شانسی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی نخواهد داشت.
قهرمان المپیک از تیم ملی وزنه کنارگذاشته شدسرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، گفت: انوشیروانی با توجه به عدم حضور در اردوهای تیم ملی شانسی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تابناک، سجاد انوشیروانی درباره عدم حضور کیانوش رستمی در اردوهای تیم ملی و نحوه برخورد با این وزنه‌بردار گفت: هیچ اختلافی بین من و کیانوش نبوده و نخواهد بود. شرایط او را درک می‌کنم چون دو سال را با سختی تمرین کرده است و در دو مسابقه جهانی و یک المپیک وزنه زده‌ام.

وی در مورد برخورد با این وزنه‌بردار گفت: کیانوش در آخرین دعوت ما به اردو حضور پیدا نکرد، بنابراین با توجه به زمان کوتاهی که برای آماده‌سازی ورزشکاران داریم او دیگر شانسی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، درباره ادامه کار و حضور رستمی در اردوهای تیم ملی گفت: درصورتی که از آیین‌نامه ورزشکاران تمکین کند، در خدمت رستمی خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: