کد خبر: ۷۰۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۶
حاشیه پیش از دیدار حساس امروز؛
هواداران پرسپولیس با وجود اینکه هنوز چند ساعت تا آغاز دیدار تیم‌شان مقابل تراکتورسازی باقی مانده است، در حال رفتن به ورزشگاه آزادی هستند.
بمب روحیه در اردوی پرسپولیس / حضور هواداران در ورزشگاه آزادیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت 15 امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود، بالغ بر سه هزار نفر از هواداران پرسپولیس در حال رفتن به داخل ورزشگاه هستند. قرار است طبق قانون، تنها 10 درصد از گنجایش ورزشگاه در اختیار هواداران تراکتورسازی قرار بگیرد.

 

* با وجود ترافیکی در اطراف ورزشگاه وجود دارد اما پلیس در حال سهولت عبور و مرور شهروندان است.

 

* هواداران تراکتورسازی نیز از ساعاتی قبل از شروع این بازی در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

 

* امروز علی کریمی در هتل المپیک محل اردوی تیم پرسپولیس حاضر شد و با بازیکنان و مربیان این تیم دیدار گرمی داشت. کریمی از بازیکنان خواست بدون توجه به حواشی اخیر به موفقیت پرسپولیس بیندیشند و با روحیه بالایی به مصاف تراکتورسازی بروند.

 

* هوای تهران سرد و آفتابی است اما بیرون از ورزشگاه مثل همیشه بازار پرچم فروشان نیز داغ است. 

 

پرسپولیس با 44 امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده و تراکتورسازی 38 امتیازی جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. بازی امروز در چارچوب هفته بیستم برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: