کد خبر: ۷۰۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۳۲۶
عبدی؛
بازیکن و مربی اسبق پرسپولیس گفت: «با توجه به شناختی که از بازی های این تیم دارم، مطمئنم دست و پا بسته ظاهر نخواهند شد و سیستم هجومی همیشگی خود را حفظ خواهند کرد.»
اگر کی روش بازیکنی آماده تر از سیدجلال دارد، او را به تیم ملی بیاورد / دست قلعه نویی برای ایجاد تغییرات خیلی باز نیستبه گزارش خبرداغ،پرسپولیس بایستی دیدار سرنوشت ساز خودش در لیگ برتر را فردا مقابل تراکتورسازی تبریز انجام دهد.

 

حسین عبدی در خصوص این بازی و همچنین اتفاقات حاشیه ای آن اظهار داشت: «قطعا نتیجه این بازی می تواند تاثیر مستقیم در قهرمانی لیگ برتر داشته باشد. پرسپولیس با توجه به اختلاف امتیازی که دارد می تواند با آرامش بیشتری نسبت به تراکتور بازی کند.»

 

وی افزود: «قطعا آقای قلعه نویی هم دنبال آن است تا در این بازی برنده شود و فاصله تیمش را با پرسپولیس کمتر کند. شرایط تراکتور هم با توجه به اتفاقاتی که درباره محرومیت این تیم در نقل و انتقالات به وجود آمده است، کمی فرق کرده. قطعا دست آقای قلعه نویی برای ایجاد تغییرات خیلی باز نیست.»

 

عبدی در ادامه تاکید کرد: «آن طور که من باخبر شدم عالیشاه، نوراللهی و بیگ زاده نمی توانند بازی کنند. اما با توجه به شناختی که از بازی های این تیم دارم، مطمئنم دست و پا بسته ظاهر نخواهند شد و سیستم هجومی همیشگی خود را حفظ خواهند کرد. پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر بازی همیشگی خودش را ارائه دهد، می تواند دل هواداران را شاد کند.»

 

پیشکسوت پرسپولیس همچنین راجع به صحبت های امروز کارلوس کی روش در خصوص عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس، عنوان کرد: «گویا ایشان گفته است بازیکنان پرسپولیس اضافه وزن دارند، من در مورد این موضوع و جملاتی که ایشان به کار برده اند، اطلاع دقیقی ندارم. اما اگر واقعا بازیکنی آماده تر از سیدجلال سراغ دارد، او را به تیم ملی بیاورد.»

 

عبدی تصریح کرد: «دلیل صحبت های آقای کی روش را در این برهه زمانی حساس متوجه نشدم. فدراسیون باید با این حواشی مقابله کند. اگر موضوعی پشت پرده هست آن را در بین خود حل کنند تا فوتبال ایران که هم اکنون بازی های حساس باشگاهی و ملی را دارد، متضرر نشود.»

هوادار
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: