کد خبر: ۷۰۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
تعداد بازدید: ۲۶۰

پاکسازی محور هراز/ ترافیک سنگین در محور سوادکوهمدیر کل راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از پاکسازی محور هراز خبر داد و گفت: در محور سوادکوه و فیروزکوه با تردد سنگین خودروها روبه‌رو هستیم.

«احمدآفرین محمدزاده» در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده هوای سرد به کشور، راهدارای  با استقرار در مناطق برف‌گیر و کوهستانی، آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری را دارد.

وی خاطر نشان کرد: محور سوادکوه در حال حاضر باز شده است و محور فیروزکوه به سمت مازندران دارای بار ترافیکی سنگین است.

مدیر کل راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: در محور فیروزکوه از مازندران به تهران ترافیک روان بوده و با توجه به شرایط هجمه بسیار زیاد مسافرین و رانندگان سواری از فیروزکوه به سمت مازندران ترافیک سنگین است و با گره ترافیکی مواجه هستیم.

محمدزاده با بیان این‌که با حضور نیروهای امدادی در محل و استفاده از نمک‌پاش و سایر دستگاه‌ها اقدام به باز کردن جاده شده است، افزود: از شامگاه 15 بهمن ماه بازگشایی محور سوادکوه انجام شده اما حوالی ساعت سه نیمه شب با کولاک و باد شدید مواجه شدیم که عملیات پاکسازی را با وقفه مواجه کرد اما با تلاش عوامل راهداری موانع برطرف و تردد برقرار است با این وجود با ازدحام خودروها و ترافیک سنگین اما درحال عبور در محور مواجه هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: محور هراز که به‌لحاظ داشتن شرایط جوی و سقوط بهمن مسدود بود به سمت مازندران کاملاً پاکسازی شد و به محض این‌که از سمت تهران آمادگی دهند بازگشایی صورت می‌پذیرد.

محمدزاده با اشاره به آمادگی کامل اداره‌کل راهداری استان در عملیات راهداری زمستان افزود: ذخیره‌سازی نمک به میزان کافی، تجهیز ماشین‌آلات راهداری زمستانی، هماهنگی و تعامل مطلوبی با دستگاه‌ها ذیربط از جمله پلیس راه، هلال احمر و اورژانس برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به  مسافرین که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می‌شود با رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند و همچنین از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

مدیر کل راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران یادآور شد: در محور کندوان تردد روان است و محور کیاسر و سایر محورها  باز، هوا صاف و تردد با ترافیک روان صورت می‌پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: