کد خبر: ۷۰۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۵۱۳
سرمربی پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی لیستی را در اختیار باشگاه قرار داد که مسئولان پرسپولیس موفق به جذب برخی از آنها نشدند.
برانکو برای فصل بعد لیست دادبه گزارش خبرداغ به نقل از وبسایت نود: سرمربی پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی لیستی را در اختیار باشگاه قرار داد که مسئولان پرسپولیس موفق به جذب برخی از آنها نشدند.

 این نفرات بازیکنانی بودند که برانکو در نقل و انتقالات تابستان هم خواهان جذب آنها شده بود که از آن جمله می توان به شجاع خلیل زاده و سعید آقایی اشاره کرد.

در این بین باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده به توافق رسیده و قرارداد داخلی بین طرفین امضا شده است. گادوین منشا و سعید آقایی هم دیگر گزینه های پرسپولیس برای جذب در نقل و انتقالات فصل بعد هستند که لیست آنها توسط برانکو در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

اسامی فعلی محدود به سه الی چهار گزینه شده و لیست کامل مورد نظر برانکو در انتهای فصل در اختیار مسئولان باشگاه قرار می گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: