کد خبر: ۷۰۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۳۲۱
نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر کمتر از ده ساعت دیگر به اتمام می رسد و با شرایط موجود احتمالا در ساعات پایانی پرسپولیس بازیکن تازه ای را جذب نخواهد کرد.
آخرین اخبار نقل و انتقالاتی پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، بر اساس مقررات موجود ، تیم ها می توانند در صورت داشتن جای خالی در فهرست خود ، سه بازیکن آزاد خارج از فصل نقل و انتقالات به خدمت بگیرند.

 

پرسپولیس هیچ یک از سه سهمیه اش را استفاده نکرده و رامین رضاییان را قبل از اتمام نقل و انتقالات ابتدای فصل که تا هفته چهارم ادامه داشت جذب کرده و در واقع رامین سهمیه آزاد نبوده است.


نکته مهم اما اینجاست که از سه جای خالی نوراللهی،گولتس و عالیشاه تاکنون رفیعی و نریمان جهان جذب شده اند و فهرست هیجده نفره سرخپوشان فقط یک جای خالی دارد و قاعدتا یک سهمیه آزاد را می شود وارد فهرست بزرگسالان کرد.
آنها در صورت تمایل می توانند بازیکن آزاد زیر ٢٣ سال به خدمت بگیرند.

 

در فهرست ٩ نفره زیر ٢٣ سال پرسپولیس (متولد ٧٢/١٠/١١ به بعد) محرمی، علوان زاده، علیپور، زاهدی و رحمتی ثبت شده و چهار جای خالی دارد.رحمتی و زاهدی چون به صورت قرضی به ماشین سازی رفته اند نامشان در فهرست می ماند و قابلیت جانشینی ندارد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: