کد خبر: ۷۰۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۳۴۰
علیرضا منصوریان در ابتدای فصل گفته بود باید خط حمله تیمش ۵۰ گل در لیگ برتر بزند.
رکورد خارق العاده خط آتش استقلال در این فصلبه گزارش خبرداغ ، وقتی استقلالی‌ها در نیم‌فصل اول تنها ۱۷ گل زده بودند، خیلی‌ها انتقاد کردند چقدر خط حمله این تیم گل‌نزن است. امروز اما خط حمله استقلال توانسته پیش از انجام کامل بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر عنوان بهترین خط حمله لیگ را از آن خود کند. 

 

استقلال با سه گلی که دیروز زد، گل‌های خود را به عدد ۲۹ رساند. تراکتورسازی هم با یک بازی کمتر و ۲۸ گل زده دومین خط حمله گلزن را در اختیار دارد. خط حمله پرسپولیس برای اینکه به استقلال برسد باید یک‌شنبه ۴ گل به تراکتورسازی بزند چون این تیم همراه با ذوب‌آهن ۲۵ گل در لیگ برتر زده است. 

 

نکته جالب اینجاست که استقلال در نیم‌فصل دوم تنها در ۵ مسابقه ۱۲ گل زده که آمار بسیار خوبی است و با زدن ۵ گل در چند بازی آینده به اندازه نیم‌فصل اول خود گل زده‌ است؛ آن هم پیش از پایان فصل.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: