کد خبر: ۷۰۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۲۴۵
بارش سنگین برف در گیلان همه ادارات2 شهرستان رشت و لاهیجان را تعطیل کرد.
بارش سنگین برف و تعطیلی ادارات در شهرستان گیلانبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،بارش برف در گیلان که از عصر دیروز آغاز شده همچنان ادامه دارد. 

در رشت مرکز استان بیش از 50 سانتی متر و در لاهیجان بیش از 22سانتی متر برف باریده است.
در دیگر مناطق گیلان به تناوب برف می بارد. 

معاون امور عمرانی استانداری گیلان دقایقی پیش اعلام کرد : به علت بارش شدید برف ، سخت شدن تردد و نیز لزوم صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی تمام ادارات شهرستان های رشت و لاهیجان امروز پنجشنبه تعطیل است.

حجت شعبان پور از مردم خواست از تردد غیر ضروری در معابر خودداری کرده و از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل هواشناسی گیلان هم اعلام کرد : بارش برف تا ظهر امروز ادامه دارد و از بعد از ظهر با کاهش تدریجی ناپایداری ، بارش برف قطع خواهد شد.

بهمن کمانگر افزود : در دیگر شهرستان های استان نظیر آستارا 7 سانتی متر ، تالش 2 سانتی متر ، رودبار 8 سانتی متر ، و انزلی 3 سانتی متر برف باریده است.

وی افزود : در ارتفاعات استان هم در محور اسالم به خلخال 1 متر ، دیلمان 90 سانتی متر و جیرنده 45 سانتی متر برف باریده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: