کد خبر: ۷۰۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۶۲
دیدار استقلال و ماشین‌سازی در حالی برگزار شد که در اواخر بازی هواداران تیم میهمان برای پرسپولیسی‌ها کری خواندند.
کری‌خوانی استقلالی‌ها برای پرسپولیس بعد از بازی با ماشین‌سازیبه گزارش خبرداغ،تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز برابر استقلال با سه گل شکست خورد. حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

 

در اوایل نیمه دوم این دیدار، کاخا بازیکن خارجی ماشین‌سازی روی بازیکن استقلال مرتکب خطا شد ولی داور این دیدار به احمد کامدار کارت زرد نشان داد. البته این احتمال وجود دارد که کامدار به دلیل اعتراضش به داور از سوی او با کارت زرد مواجه شده باشد.

 

در اواسط نیمه دوم تماشاگران ماشین‌سازی نسبت به قضاوت بازی اعتراضاتی داشتند.

 

در اواخر نیمه دوم هواداران استقلال کری‌خوانی برای پرسپولیس را آغاز کردند. بازی بعدی استقلال برابر پرسپولیس است.

 

در اواخر نیمه دوم حبیب گردانی بازیکن تیم ماشین‌سازی در اقدامی غیر ورزشی با زانو به کمر مجتبی حق‌دوست کوبید که کمک‌داور این مسئله را به داور بازی اطلاع داد و او با کارت زرد داور جریمه شد.

 

فردین عابدینی بازیکن ماشین‌سازی در اواخر بازی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد تا ماشین‌سازان دقایقی را ۱۰ نفره به بازی ادامه دهند.

 

بعد از گل سوم استقلالی‌ها همه نیمکت‌نشینان این تیم برای خوشحالی وارد زمین شدند.

 

فردین عابدینی بازیکن تیم ماشین‌سازی که در دقایق پایانی دیدار از زمین بازی به خاطر مصدومیت خارج شد با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. مصدومیت او شکستگی دنده گزارش شده است.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: