کد خبر: ۷۰۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
تعداد بازدید: ۷۳۹
این شیشه‌خرده‌ها در ساحل خلیج اوسوری در روسیه، نزدیکی شهر ولادی وستک هستند که در دوران شوروی محل دور‌ریختن بطری‌های قدیمی بوده‌اند.

نقطه‌ای از زمین در سواحل روسیه که پیشتر محل دفن و دور ریختن بطری‌های قدیمی مشروبات الکلی در آن کشور بود اکنون به محلی زیبا و یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل شده است؛ آن هم به کمک امواج دریا که شیشه‌های شکسته را به سنگریزه تبدیل کرده‌اند. 

یه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب ،  این شیشه‌خرده‌ها در ساحل خلیج اوسوری در روسیه، نزدیکی شهر ولادی وستک هستند که در دوران شوروی محل دور‌ریختن بطری‌های قدیمی بوده‌اند.

امروز اما این خرده‌شیشه‌ها با تبدیل‌شدن به سنگریزه‌های‌ رنگارنگ، جذابیت این ساحل را دو برابر کرده است. این منطقه اکنون به نام ساحل شیشه‌ای شناخته می‌شود و توسط مقام‌های روسیه محافظت می‌شود. تلالو نور آفتاب بر روی این شیشه‌ها زیبایی آن ناحیه را دو‌‌چندان کرده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: