کد خبر: ۷۰۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۲
یادآوری یک مصاحبه قدیمی؛
کارلوس کی روش که امروز دستیارانش را کنار گذاشته است زمانی گفته بود اگر دستیارانش درهمه زمینه ها با او موافق باشند آنها را اخراج خواهد کرد.ا
کی‌روش: دستیارانم موافقم باشند همه‌شان را اخراج می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،کارلوس کی روش که اخیرا دستیارانش را کنار گذاشته است زمانی گفته بود اگر دستیارانش درهمه زمینه ها با او موافق باشند آنها را اخراج خواهد کرد.

 

این مصاحبه در اوایل حضور او در ایران منتشر شد به تاریخ نهم بهمن سال 90 .اول عین حرفش را بخوانید:« گاهی اوقات اختلاف‌هایی پیش می‌آید که این اختلاف‌ها منافع شخصی ندارند هر چند ممکن است منافع عده‌ای با منافع ما در تضاد باشد و در چنین شرایطی می‌توان از آنها به عنوان دشمن یاد کرد اما خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در کنار ما هستند چون هدف ما را دنبال می‌کنند. من همیشه یک جمله دارم با این عنوان که شما هر چه می‌خواهید بنویسید و ما مربیان هر کاری که می‌خواهیم انجام می‌دهیم. تفاوت این است که در قبال تصمیم‌ها، خودم مسئول هستم. به هر حال هنگام رویارویی با چالش‌ها راهکارها و نظرات متعدد خواهد بود و بعضا ممکن است منجر به اختلاف سلیقه شود. آن چیزی که ما می‌خواهیم همان چیزی است که رسانه‌ها می‌خواهند. اختلاف نظر باید باشد مثلا اگر در کادر فنی من همکارانم با همه چیز من موافق باشند همه‌شان را اخراج خواهم کرد.»

 

حالا پرسش این است که آیا دستیارهایش بخاطر اینکه با او اختلاف سلیقه نداشته اند برکنار شدند یا چون اختلاف داشتند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: