کد خبر: ۷۰۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۲۱۶
تعداد پروازهای های داخلی فرودگاه بین المللی کیش در ده ماه نخست سال در مقایسه با سال گذشته 6 درصد و تعداد مسافران داخلی هوایی 15 در صد افزایش داشته است.
افزایش 6 درصدی پرواز و 15 درصدی مسافران کیش در ده ماه نخست سال 95به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فرودگاه بین المللی کیش در ده ماه نخست سال 95 میزبان تعداد 9 هزار و 136 پرواز ورودی  و تعداد 9 هزار و 140 پرواز خروجی بوده است که این آمار در مقایسه با سال گذشته 6 درصد افزایش را نشان می دهد.

در همین مدت تعداد 1 میلیون و 161 هزار و 127هزار نفر در پرواز داخلی به جزیره ورود و تعداد 1 میلیون و 147 هزار و 795 مسافر از جزیره خارج شدند که این تعداد در مقایسه با سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.

همچنین، در همین مدت در مجموع تعداد 1 هزار و 129 پرواز خارجی به جزیره کیش نشست و برخاست و تعداد 41 هزار و 495 مسافر خارجی در  کیش تردد داشته ند.

لازم به ذکر است، فرودگاه بین المللی جزیره کیش پس از فرودگاههای مهرآباد، مشهد و امام خمینی (ره) پر ترافیک ترین فرودگاه کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: