کد خبر: ۷۰۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۳۲۳
در نشست علنی مجلس؛
نماینده لنگرود در جریان نشست علنی امروز مجلس از توضیحات وزیر امور اقتصادی و دارایی قانع شد.
نماینده لنگرود از توضیحات وزیر اقتصاد قانع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهرداد لاهوتی در جریان نشست علنی امروز مجلس که به سوال این نماینده از وزیر امور اقتصادی و دارایی اختصاص داشت، از توضیحات طیب‌نیا قانع شد.

در جریان طرح سوال این نمانیده مجلس، پس از آن‌که وزیر اقتصاد در دو نوبت توضیحاتی ارائه کرد، لاهوتی از مسعود پزشکیان که ریاست نشست علنی امروز مجلس را برعهده داشت، درخواست کرد که برای برگزاری یک جلسه به منظور پیگیری مسائل مربوط به این سوال، از طیب‌نیا قول مساعدت بگیرد و پس از ‌آن‌که نایب رییس مجلس با این درخواست موافقت کرد، نماینده لنگرود اعلام کرد که از توضیحات وزیر امور اقتصاد و دارایی قانع شده است.

لاهوتی ابتدا تاکید کرد که وزارت اقتصاد باید به‌سرعت کلیه بدهی‌های دولت به شهرداری‌ها را پرداخت کند و طیب‌نیا نیز گفت که ظرف دو ماه آینده این معوقات پرداخت می‌شود که با مخالفت نماینده لنگرود روبرو شد. لاهوتی خواستار پرداخت این معوقات تا اسفندماه شد و همچنین تاکید کرد که جلسه‌ای به منظور رسیدگی به این مسئله با وزیر برگزار شود.

به گزارش ایلنا، در خلاصه سوال نماینده لنگرود از وزیر امور اقتصادی و دارایی آمده: علت تخلف قانونی در عدم پرداخت عوارض شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده چیست؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: