کد خبر: ۷۰۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۹
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه بعد از ظهر امروز (یکشنبه ) مجلس با رئیس قوه قضاییه از قول مساعد ایشان برای تسریع در رسیدگی به تحقیق و تفحص های ارجاعی از مجلس خبر داد.
قول مساعد آملی‌لاریجانی به نمایندگانبه گزارش خبرداغ،بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جلسه هیأت رئیسه مجلس با رئیس قوه قضاییه عصر امروز برگزار شد. آیت‌الله آملی لاریجانی از برگزاری این جلسات استقبال کرد و نفس تشکیل جلسات را برای حل مشکلات موثر و راهگشا دانست.

وی افزود: ایشان ضمن ابراز امیدواری نسبت به تداوم این جلسات گفت وقتی دغدغه نمایندگان و مردم منتقل می‌شود می‌تواند مشکل گشا باشد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: ایشان همچنین برخی توقعاتشان را از مجلس عنوان کردند و گله مندی هایی را در خصوص بودجه و جذب نیروی انسانی عنوان کردند و گفتند که این امر در کنار تجهیز آی تی کمک بیشتر مجلس را می طلبد.

نعمتی اضافه کرد: در این دیدار موضوع تحقیق و تفحص های ارجاعی به قوه قضاییه نیز مطرح شد و درخواست ما این بود که بررسی این پرونده‌ها تسریع شود تا کار ابتر نماند و ایشان قول دادند موضوع را با جدیت پیگیری کنند و از قضات توانمند در این زمینه استفاده کنند.

وی در پایان یادآور شد: همچنین در این جلسه مقرر شد همکاری بین مجلس و قوه قضاییه برای رفع سوالات و ابهامات نمایندگان برقرار باشد و جلسات مستمر بین هیأت رئیسه مجلس و قوه قضاییه برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: