کد خبر: ۷۰۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۱
بازیگر سینما و تلویزیون فرمان اخیر ترامپ در عدم صدور روادید به اتباع ۷ کشور مسلمان را یک خودزنی و اقدامی عجولانه و احمقانه خواند که در راستای جلب توجه دیگران صورت گرفت.
واکنش شریفی‌نیا به اقدام ترامپبه گزارش خبرداغ،محمدرضا شریفی‌نیا تهیه کننده و بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با فارس درباره فرمان ترامپ در خصوص عدم صدور روادید برای اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران این اقدام را خودزنی توصیف کرد و گفت: دیده‌اید که برخی از آدم‌هایی که دچار استیصال می‌شوند و از چیزی حرصشان گرفته، چه حرکتی را انجام می‌دهند و سعی می‌کنند به همه جا چنگ بزنند، اما در حقیقت آنها خودشان را می‌زنند و نمی‌توانند کاری صورت دهند.

وی افزود: من معتقدم ترامپ در این ماجرا خودزنی کرد و می‌خواست توجه دیگران را جلب کند.

به گفته شریفی‌نیا، ترامپ با این اقدامش یک کار عجولانه، احمقانه و زشتی را در دنیا انجام داد.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: کسی که می‌گوید من رئیس جمهور کشوری هستم که مهد آزادی و حقوق بشر است با این اقدام به همه آنها پشت کرد و اولین روزی که وارد این عرصه شد، پا روی همه این شعارها گذاشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: