کد خبر: ۷۰۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۹۲
ادعای روزنامه دیلی‌میل با استناد به گفته یک منبع ارشد دولتی
روزنامه «دیلی‌میل» با استناد به گفته یک منبع ارشد دولتی که نخواسته نامش فاش شود این گمانه را تایید کرده و مدعی شده که ترامپ از پله‌ها و دامنه‌های مرتفع می‌ترسد و به همین خاطر زمانی که به جایی بلند در مسیر قدم زدن خود در کنار نخست‌وزیر بریتانیا رسید دست او را گرفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،دونالد ترامپ اخیراً میزبان ترزا می نخست‌وزیر بریتانیا بود. آن‌چه در تصاویر منتشر شده مورد‌توجه رسانه‌ها قرار گرفته است گرفتن دست «می» توسط ترامپ، آن‌هم به صورت ناگهانی بود.

 برخی گمانه‌زنی کرده‌اند که ممکن است ترامپ به Bathmophobia یا بیماری هراس از ارتفاع و سقوط از آن مبتلا باشد. 

روزناه «دیلی‌میل» با استناد به گفته یک منبع ارشد دولتی که نخواسته نامش فاش شود این گمانه را تایید کرده و مدعی شده که ترامپ از پله‌ها و دامنه‌های مرتفع می‌ترسد و به همین خاطر زمانی که به جایی بلند در مسیر قدم زدن خود در کنار نخست‌وزیر بریتانیا رسید دست او را گرفت. 

این منبع تا جایی پیش‌رفته که مدعی شده ترامپ از ارتفاعات متنفر است و این تنفر حتی بیش از نفرت از میکروب‌هاست! 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: