کد خبر: ۷۰۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۷
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه صلاح دیدند کنگره‌ای که قرار بود در ماه جاری برگزار شود را لغو کنند و فعالیت‌های انتخاباتی را در اولویت قرار دهند.
برگزاری کنگره سراسری حزب اعتدال و توسعه به بعد از انتخابات موکول شدبه گزارش خبرداغ ، اسماعیل شجاعی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره برگزار نشدن کنگره این حزب گفت:  برخی از اعضای شورای مرکزی حزب با برگزاری کنگره در زمانی که اعلام شده بود، موافقت نکردند آن‌ها رسیدگی و پیگیری به مسائل انتخابات را بر گردهمایی ارجح‌تر می‌دانند.

او خاطر‌نشان کرد: البته هستند دوستانی که علاقمند به برگزاری کنگره در زمان معین شده بودند اما به نظر دیگر اعضای حزب و همچنین بزرگان احترام گذاشتند. بنا بر تصمیم گرفته شده کنگره سراسری حزب به بعد از انتخابات موکول شود.

 شجاعی درباره معرفی و ارائه لیست نامزدهای حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات شورای شهر، بیان کرد: ما قطعا برای انتخابات نامزدهایی خواهیم داشت اما سیاست ما تداوم ائتلاف با دوستان اصلاح‌طلب و طرفداران دولت روحانی است.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: هنوز فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز نکرده‌ایم اما در انتخابات از روحانی حمایت خواهیم کرد.

قرار بود کنگره حزب اعتدال و توسعه در بهمن‌ماه برگزار شود که بر اساس نظر شورای مرکزی این حزب به تعویق افتاد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: