کد خبر: ۷۰۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۱۲۷۵
فال روزانه یکشنبه 10 بهمن 1395
متولد فروردین : امروز روز پیچیده‌ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه‌ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می‌برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می‌شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.

متولد اردیبهشت : شما برای این که باور کنید که وجود خارجی دارید، حتما به تایید یا تمجید اشخاص دیگر احتیاج دارید، شما به اشخاص دیگر بیش از حد وابسته هستید. سعی کنید این احساس مخرب را کنار بگذارید زیرا به شدت دید شما را نسبت به زندگی منفی کرده است. شما به جای این کار می‌توانید از تجربه‌های دیگران استفاده کنید نه اینکه تنها وجودتان، زندگی تان در شخص دیگری خلاصه شده باشد. از زندگی تان لذت ببرید.

متولد خرداد
: حالا که ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌کنند. شما شک دارید که آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی که سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر کنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

متولد تیر
: اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.

متولد مرداد
: هم اكنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یك بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید به شهر دیگری نقل مكان كنید، شغلتان را عوض كنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض كنید، قبل از اینكه هر تصمیمی ‌برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی كنید.

متولد شهریور
: شما تصورات خود را به زیبایی رنگ می‌کنید و می‌آرایید اما باید بدانید تصورات در زندگی واقعی فایده ای ندارند. تصورات می‌توانند به شما انرژی مثبت بدهند اما هیچ گاه مطلق عمل نمی‌کنند. شما از قدرت تفکر بالایی برخوردار هستید بیشتر مسائلی را که تجزیه می‌کنید به درستی ثابت می‌شوند، اگر می‌خواهید در آینده موفق باشید بهتر است از انرژی و قدرت تفکرتان استفاده بهینه بکنید.

متولد مهر
: امروز اگر شریك كاریتان و یا رئیستان به تمام درخواست‌های شما جواب منفی بدهد اصلاً برایتان خوشایند نیست. اولین اقدام شما این است كه برای رسیدن به خواسته‌هایتان بدون در نظر گرفتن اینكه آنها چقدر برای شما ارزش دارند، برایشان بجنگید. اما نباید در برابر مخالفان خود واكنش تند نشان دهید. شكیبایی پیشه كردن بهتر از نسنجیده رفتار كردن است.

متولد آبان
: ممکن است شما نیاز داشته باشید که از خانه خارج شده و در مورد اتفاقاتی که در داخل خانه افتاده دیدگاه‌های جدیدی کسب کنید. اگر شما در رابطه‌ای عاطفی گیج و سردرگم شده‌اید به جای اینکه فکر کنید در اینده چه اتفاقاتی می‌افتد برای مدتی از فکر کردن به آینده اجتناب کنید. از بین بردن محدودیتها مشکلات را حل نمی‌کند اما به شما کمک می‌کند تا بتوانید اتفاقاتی که در پیرامونتان می‌افتد را با وضوح بیشتری ببینید.

متولد آذر : شما امروز از برنامه‌های خودتان هم سر در نمی‌آورید! شاید شما از خودتان انتظارات زیاده از حد داشته‌اید و یا شاید وقت خودتان را تلف کرده باشید. اما الان هرقدر هم که وقت داشته باشید، باز هم امکان دارد در محل کار و یا قرار ملاقات‌هایتان دیر حاضر بشوید. اما سعی نکنید با دروغ گفتن و یا اغراق کردن در واقعیت به اشتباه خود سرپوش بگذارید. صادق باشید و با اشتباهات خود به درستی برخورد کنید.

متولد دی
: به نظر می‌رسد که شما تنهایی را برگزیده‌اید تا زندگی‌تان آشفتگی کمتری داشته باشد. افرادی که به شما نزدیک هستند متوجه تغییر حالات شما شده‌اند، بنابراین مطمئن باشید که کارهایی که شما انجام می‌دهید مقصود شما را بیان خواهند کرد. وقتی شما خودتان از درک احساسهایتان آشفته شده‌اید، دیگران به راحتی سیگنالهای شما را سوء تعبیر می‌کنند. پس قبل از اینکه برای نشان دادن احساسهایتان به فرد دیگری تلاش کنید، اطمینان داشته باشید که کاملاً آنها را می‌شناسید.

متولد بهمن
: حالا كه بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل كار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نكنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید كه بتوانید با دقت كامل تا جایی كه امكان دارد بین تعهداتی كه می‌دهید و كار آیی خود توازن برقرار كنید.

متولد اسفند
: اگر به تازگی از یک فرصت سرمایه گذری صرف نظر کرده و یا تصمیم گرفته اید که خیلی به عمق مسائل عاطفی نروید، حالا در تصمیمات قبلی تان بازنگری می‌کنید. ونوس کامیاب دور زده و به ماهی‌های برج حوت بازمی‌گردد . درحالیکه برای آینده برنامه ریزی می‌کنید، الان بهترین زمان برای دوباره ارزیابی کردن موقعیت‌های مالی و مطرح کردن آنچه که از روابط دوستانه تان می‌خواهید، است.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: