کد خبر: ۷۰۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۱۴۹
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهور تشکیل شد و بخش‌های دیگری از سند حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی در این جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
بخش‌هایی از سند حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی بررسی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در این جلسه که عصر شنبه برگزار شد، مقرر گردید پیام‌رسان‌هایی که بیش از ۵۰ درصد سهام آنها متعلق به ایرانیان باشد و میزبانی آنها نیز در داخل کشور انجام شده، به عنوان پیام رسان های داخلی محسوب شوند.

همچنین در این راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز موظف شد تسهیلات موثر کم بهره و همچنین امکان عرضه خدمات الکترونیک عمومی همچون دولت الکترونیک و خدمات بانکی و شهری را ارائه و در جهت تامین زیرساخت های شبکه‌ای و ذخیره سازی به آنها کمک کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: