کد خبر: ۷۰۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۲۲۷
رستگاری
یکی از مشاوران رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از انتشار اخبار ضد و نقیض درباره علت پلمپ دفاتر مشاوران رییس فقید مجمع، گفت: با اهانت به هاشمی به‌دنبال برنامه‌ها و مقاصد خاص هستند.
با اهانت به هاشمی به‌دنبال مقاصد خاص هستند/ انتقاد از انتشار اخبار ضدونقیض درباره علت پلمپ دفاتر مشاوران رییس فقید مجمعبه گزارش خبرداغ،حجت‌الاسلام محمود رستگاری در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به پلمپ دفاتر مشاوران رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: تا این لحظه هیچ خبری در رابطه با بازگشایی دفاترمان در ساختمان مجمع تشخیص داده نشده است.

بعد از هاشمی، علاقه‌ای به حضور در دفتر ندارم

او با بیان این‌که در این مدت هرگز به محل دفاتر مراجعه نکرده، گفت: اساساً علاقه‌ای به حضور در آن دفتر ندارم؛ هنگامی که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نباشند، ما نیز تمایل نداریم در آنجا حضور داشته باشیم.

به‌دلیل انتشار اخبار ضدونقیض درباره علت پلمپ دفاتر انگیزه‌ای برای پیگیری نداریم

مشاور رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از رویه غیرشفاف در جریان پلمپ دفاتر مشاوران آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در پاسخ به سوالی درباره این‌که چه کسی مسئولیت مسدود کردن این دفاتر را برعهده گرفته، یادآور شد: متاسفانه اخبار ضد و نقیض فراوانی در این مدت منتشر شده و با این حساب، نمی‌توان به آن اعتماد کرد و شخصاً انگیزه و علاقه‌ای به پیگیری این مسائل ندارم.

با اهانت به هاشمی به‌دنبال برنامه‌ها و مقاصد خاص هستند

او در پاسخ به سوالی درباره انگیزه اهانت‌کنندگان به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که حتی پس از درگذشت ایشان همچنان با شیوه‌های غیراخلاقی به اقدامات خود ادامه می‌دهند، گفت: البته من سیاسی نیستم اما آن‌چه مسلم است این افراد قصد دارند به بهانه بازخوانی شخصیت آیت‌الله هاشمی، چهره‌ای متفاوت از ایشان به جامعه نشان دهند.

حجت‌الاسلام رستگاری در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد زشت‌ترین اقدامات و رفتارها با آیت‌الله هاشمی هستیم و به‌قول معروف این افراد به پیکر فرد متوفی نیز رحم نمی‌کنند و آن‌چنان که رهبری هم تاکید کردند، این افراد هتاک هستند و مشخص است که با این اقدامات به‌دنبال برنامه‌های خاص و انگیزه‌ها و مقاصد سیاسی و جناحی خودشان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: