کد خبر: ۷۰۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
تعداد بازدید: ۴۸۸
به گزارش خبرداغ ، مریم سلطانی از جمله بازیگرانی است که در سینما و تلویزیون کم تر شناخته شد و نتوانست در این عرصه به شهرت برسد از این رو شغل جدیدی برای خود انتخاب کرده و این روزها مشغول اداره یک سالن زیبایی میباشد و هر روز بازیگران خانم به سالن زیبایی او سر میزنند.

 

 

مریم سلطانی عکسی از سورپرایز تولدش در کنار فریبا نادری و لاله صبوری در صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرد.

 

مریم سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.او مانند تعدادی از بازیگران زن علاوه بر بازیگری به آرایشگری مشغول است و سالن آرایشی مشهوری در شمال تهران را اداره می کند .

او از جمله بازیگرانی است که در سینما و تلویزیون کم تر شناخته شد و نتوانست در این عرصه به شهرت برسد از این رو شغل جدیدی برای خود انتخاب کرده و این روزها مشغول اداره یک سالن زیبایی می باشد و هر روز بازیگران خانم به سالن زیبایی او سر می زنند.

بازیگران زن کشورمان از جمله لاله اسکندری و گلاره عباسی و فریبا نادری و لیلا اوتادی به سالن زیبایی شیمر با مدیریت مریم سلطانی رفته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: