کد خبر: ۷۰۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید: ۲۲۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سطح بازی‌های لیگ امسال بسیار بالا بوده و هر تیمی پتانسیل پیروزی مقابل حریفش را دارد.
برانکو: سطح بازی‌های امسال خیلی بالا است/ قولی برای قهرمانی نداده‌امبه گزارش خبرداغ ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با صبای قم در مورد غیبت چهار بازیکن کلیدی تیمش در بازی فردا اظهار کرد: بازیکنانی که غایب هستند جزو مهره‌های فیکس ما محسوب می‌شوند و طبیعی است در این بخش ضعیف خواهیم بود اما بازیکنانی هم که به میدان می‌روند جزو تیم ما هستند و اعتماد کامل به آن‌ها داریم و می‌خواهیم به بهترین نحو در زمین بازی کنند. این بازی فرصتی برای چهار بازیکنی است که جایگزین می‌شوند و تیم 11 نفر نیست بلکه 18 یا 22 نفر آن را تشکیل می‌دهند. بنابراین از الان به دنبال توجیه نتیجه بازی فردا نیستم.

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه در مورد سطح لیگ امسال گفت: لیگ بسیار خوب است و هر تیمی می‌تواند تیم دیگر را شکست دهد. امروز دیدید ماشین‌سازی استحقاق مساوی مقابل تراکتورسازی را داشت. بازی قبلی ما با صبا هم سخت بود و فردا هم انتظار بازی سختی را داریم. اگر هر تیمی کوتاه بیاید می‌تواند فاجعه بزرگی برایش رقم بخورد. بازیکنان ما هم امسال زحمت کشیدند و مدام در حال تمرین هستیم تا روز به روز بهتر شویم.

 

برانکو در ادامه درباره شائبه اینکه بازیکنان پرسپولیس از روی عمد سه اخطاره شدند تا به راحتی در دیدار برابر تراکتورسازی به میدان بروند گفت: برای ما امتیازات بازی با صبا همانند دیدار با تراکتورسازی اهمیت دارد. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و تمرکزمان فقط روی بازی فرداست. نه به استقلال و نه به تراکتورسازی فکر نمی‌کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی به جای سید جلال حسینی بازی خواهد کرد گفت: فردا جواب این سوال را می‌فهمید.

 

او درباره اینکه آیا قول قهرمانی داده است یا خیر گفت: آیا شما می‌توانید تضمین بدهید که فردا حتما بازی را تماشا می‌کنید؟ در فوتبال هیچ قولی وجود ندارد. ما فقط اهداف خودمان را ترسیم کردیم و گفتیم برای قهرمانی می‌جنگیم و برای پیروزی تلاش می‌کنیم.

 

او درباره وضعیت آرام‌طبع هم گفت: ابتدا که این بازیکن را جذب کردیم، قرار بود در اولین دیدار برای ما بازی کند اما مصدوم شد و به جایش ربیع‌خواه بازی کرد. ربیع‌خواه هم از این فرصت استفاده کرد و جایش را نگه داشت. آرام‌طبع 32 ساله است و طبیعتا دلش می‌خواهد بازی کند. به هر حال او آزاد است به هر تیمی که می‌خواهد برود. او در حال حاضر در رقابت برای رسیدن به تیم اول ما نیست.

 

برانکو در پایان درباره احتمال باخت تیمش مقابل صبا به خبرنگاران گفت: این خطر همیشه تیم‌ها را تهدید می‌کند و برای تمام باشگاه‌های دنیا وجود دارد اما تا به امروز بازیکنان از احتمال نتیجه‌گیری حریف نترسیدند. با این حال این خطر همیشه می‌تواند وجود داشته باشد و فردا نباید فکر کنیم که حریف تیم دست و پا بسته‌ای است. اگر مصدومیت کوچکی ایجاد شود، تیم به مشکل بزرگی خواهد خورد.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: