کد خبر: ۷۰۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۲۶
منصوریان مزد زحمات حقدوست را داد؛
عملکرد خوب هافبک جوان استقلال در دیدار اخیر تیمش برابر نفت آبادان باعث شده که سرمربی تیم باز هم از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند.
مجتبی جباری جوان امروز در استقلال فیکس بازی می کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در آستانه بازی استقلال تهران و پیکان، از اردوی آبی ها خبر می رسد که فرشید اسماعیلی باز هم باید روی نیمکت می نشیند و مجتبی حقدوست جوان نیز در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

 

آنطور که رادنیوز خبر داده، سرمربی استقلال معتقد است حقدوست یک مجتبی جباری جوان است که می تواند به زودی به بازیساز اصلی استقلال و حتی تیم ملی تبدیل خواهد شد.

 

حقدوست که گل اول آبی پوشان برابر نفت آبادان را به ثمر رساند در هفته گذشته و در تمرینات استقلالی ها بسیار خوب و با روحیه ظاهر شده تا بار دیگر فیکس شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: