کد خبر: ۷۰۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۸
معاون رئیس‌ جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به منظور عملیاتی شدن مرحله نخست طرح مدیریت پارک ملی خبر وارد کرمان شد.
معاون رئیس جمهوری وارد کرمان شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا معصومه ابتکار روز پنجشنبه به منظور بازدید و آغاز عملیات مرحله نخست طرح مدیریت پارک ملی خبر با مشارکت جوامع محلی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه اکوتوریسم وارد کرمان شد و مورد استقبال استاندار کرمان، رئیس مجمع نمایندگان و مسئولان استان قرار گرفت.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پس از استقبال در فرودگاه بین المللی کرمان برای شرکت در مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به خبر بلافاصله به شهرستان بافت سفر کرد و عملیات مرحله نخست طرح مدیریت پارک ملی خبر با حضور وی در این شهرستان آغاز می شود.

نشست خبری پایان بخش سفر یکروزه معاون رئیس جمهوری به کرمان خواهد بود.
عملیات اجرایی طرح گردشگری پارک ملی خبر بافت قرار بود چند هفته گذشته با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به صورت رسمی آغاز شود اما این سفر به دلایلی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

طرح ملی گردشگری و توسعه و حفاظت از پارک ملی خبر با نام توسعه، حفظ و نگهداری اکوتوریسم طبیعی پارک ملی خبر یک سال قبل با پیشنهاد بخش خصوصی تصویب و همه مجوزهای رسمی آن صادر شد و به صورت رسمی قرار است امروز عملیات اجرایی آن آغاز شود.

در این طرح که شامل ایجاد تله کابین، مکان های اقامتی به صورت کمپ توریستی، موزه طبیعی و امکان گردشگری هوایی است قرار است حدود بیش از یکهزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: