کد خبر: ۷۰۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
تعداد بازدید: ۱۳۸
بخشنامه مذکور کماکان به قوت خود باقی بوده و توسط شرکتها و کارخانجات تولید کننده این قبیل فراورده ها لازم الاجرا می باشد.
ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ همچنان باقی است؟به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،معاون کل نظارت بر فراورد های  غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان   غذا و دارو با قاطعیت اعلام کرد:  ضوابط ممنوعیت خمیر مرغ در جای خود باقیست

معاون کل نظارت بر فراورد های  غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان  غذا و دارو در باره ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی  به ایفدانا گفت: علی رغم اظهار نظرهایی که از اطراف و اکناف  شنیده می شود  سازمان غذا و دارو در اینباره هیچ تصمیم یا  اظهار نظر تازه ای  نداشته است.

 مهندس سمیره صباح با قاطعیت اعلام کرد: بخشنامه مذکور کماکان به قوت خود باقی بوده و توسط شرکتها و کارخانجات تولید کننده این قبیل فراورده ها لازم الاجرا می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همانگونه که بارها نیز اشاره کرده ایم تا زمانی که امر سلامت کامل این فراورده ها بر ما مشتبه نشود حرف ما همان حرف های گذشته است و ضوابط همان ضوابط.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: