کد خبر: ۷۰۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۵
رییس سازمان جوانان و دانشجویان استان تهران حزب اعتدال و توسعه‌،گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره در دوره‌های خاص تاریخ معاصر نقش آفرین بودند. همت والا و تدابیرشان در دفاع مقدس، دوران سازندگی، صبر و تحملشان در مواجهه با بی مهری ها و امیدی که در سال‌های اخیر برای مردم و به ویژه نسل جوان ایجاد کرده بودند، بی نظیر و مثال زدنی بود.
شخصیت ممتاز آیت‌الله هاشمی خاطره امیرکبیر را تداعی می‌کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن بانک  با تاکید بر اینکه اعتدال مشی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود گفت: نام، یاد و آموزه های آن یار مهربان و دلسوز اسلام، انقلاب و ایران همواره بر تارک کشور و انقلاب اسلامی خواهد درخشید و به عنوان چراغ راه جوانان در حال و آینده قرار خواهد گرفت.

او افزود:شخصیت ممتاز و خستگی‌ناپذیر آیت الله هاشمی در طول تاریخ پرفراز و نشیب ایران خاطره امیرکبیر عصر خود را در اذهان تداعی خواهد کرد و بی شک مردم فهیم ایران قدردان تلاش های دلسوزانه، صبورانه و مشفقانه آن بزرگمرد خواهند بود.

بانک بیان کرد: آیت الله هاشمی به گروه و جناح خاصی تعلق نداشت، بلکه جایگاه وی فراتر از جریانات سیاسی بود و همواره تلاش می کرد فراتر از گروه ها حرکت کند. راه او به عنوان پدر معنوی کشور و جوانان همچنان ادامه خواهد داشت.

او با تاکید بر مشی اعتدالی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صبر و استقامت آیت الله هاشمی هم در قول و هم فعل همواره بی بدیل بوده و از ایشان یک سیاستمدار بی بدیل برای کشور ساخت. سیاستمدار و مردی که شاید تاریخ جمهوری اسلامی کمتر کسی چون او را بخود ببیند.

رییس سازمان جوانان  حزب اعتدال و توسعه  استان تهران گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره در دوره‌های خاص تاریخ معاصر نقش آفرین بودند. همت والا و تدابیرشان در دفاع مقدس، دوران سازندگی، صبر و تحملشان در مواجهه با بی مهری ها و امیدی که در سال‌های اخیر برای مردم و به ویژه نسل جوان ایجاد کرده بودند، بی نظیر و مثال زدنی بود.

بانک با دعوت از عموم جوانان و علاقمندان برای شرکت در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: نسل ما نسل جوانی است که امروز بخشی از خاطرات سیاسی - اجتماعی‌شان با آیت الله هاشمی گره خورده است. لذا سعی خواهیم کرد میراث دار خوبی برای راه و روش اعتدالی ایشان باشیم و بدین منظور با برگزاری مراسم بزرگداشت ایشان از عموم ملت شریف میخواهیم مارا در این مسیر همراهی کنند.

مدیرکل شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه استان تهران ضمن تقدیر از جوانان دیگر احزاب و تشکل های سیاسی که با حضور خود راهداری مسیر اعتدالی آیت الله هاشمی را در دست دارند گفت: مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی به همت جوانان اعتدالی استان تهران در روز جمعه مورخ هشتم بهمن ماه 1395 از ساعت ٩:٣٠ الی ١١:٣٠ در حسینه جماران و با حضور خانواده آیت الله هاشمی، اعضای حزب اعتدال و توسعه کشور، نمایندگان مجلس، مسئولان کشوری و لشکری و عموم ملت شریف ایران که در روز تشییع آن فقیه عالیقدر نشان دادند هاشمی هنوز زنده است و نهضتش ادامه دارد برگزار خواهد شد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: