کد خبر: ۷۰۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
تعداد بازدید: ۱۶۹
مقام‌های آمریکایی از آزادسازی ۲۲۱ میلیون دلار از اموال و دارایی‌های تشکیلات خودگردان فلسطینی در آخرین روز ریاست جمهوری اوباما خبر می‌دهند.
اوباما در آخرین روز، ۲۲۱ میلیون دلار از اموال تشکیلات خودگردان را آزاد کردبه گزارش  خبرداغ به نقل از دبکا، مقام‌های آمریکایی فاش کردند که باراک اوباما در آخرین ساعات ریاست جمهوری اش، 221 میلیون دلار از اموال و دارایی‌های تشکیلات خودگردان فلسطینی را که توسط کنگره بلوکه شده بود، آزاد کرده است.

به گزارش تسنیم، جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا به برخی از نمایندگان کنگره لحظاتی قبل از ترک این سمت در روز پنجشنبه گذشته اطلاع داده است که واشنگتن این منابع مالی متعلق به تشکیلات خودگردان فلسطین را آزاد کرده است.

مقام‌های آمریکایی تاکید کردند که اطلاعیه مکتوب مربوط به این اقدام دولت اوباما روز 20 ژانویه ساعاتی قبل از برگزاری مراسم تحلیف ترامپ به کنگره ارسال شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: