کد خبر: ۷۰۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
تعداد بازدید: ۳۰۳
فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری متهم فضای مجازی با یک میلیارد و 350 میلیون ریال کلاهبرداری خبر داد.
دستگیری کلاهبردار یک میلیاردی در میناببه گزارش خبرداغ ، سردار «عزیزالله ملکی» فرمانده انتظامی هرمزگان با اعلام این خبر، افزود: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی و بررسی شبکه‌های اجتماعی متوجه شدند فردی با ایجاد پروفایل و ترغیب افراد به دوستی و تعیین شرایط برای درخواست آنان، اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کند.

وی با بیان این‌که پس از انجام استعلامات، مالک این شماره شناسایی و مشخص شد « bts » خط فوق در شهرستان میناب است، افزود: در بررسی‌ها معلوم شد 13 هزار و 950 شماره سیم کارت طی دو ماهه اخیر با تلفن شخص کلاهبردار تماس پیامکی از سراسر کشور داشته‌اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با اقدامات فنی و تحقیقاتی پس از چندین روز تلاش، وی شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک اقدام پلیسی دستگیر شد.

سردار ملکی تصریح کرد: وی که ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری بود درنهایت معترف شد با ایجاد صفحه پروفایل در شبکه‌های اجتماعی با شگردهای خاص و معرفی خود با اسم زنانه طعمه‌های خود را به صفحه شخصی کشانده و با ترغیب به برقراری رابطه اقدام به دریافت شارژ 100 هزار ریالی و 50 هزار ریالی می‌کرد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان این‌که پس از انجام تحقیقات جامع و استعلام از مخابرات مشخص شد که این کلاهبردار حرفه‌ای از این طریق مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق با قرار وثیقه یک میلیاردی روانه زندان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: