کد خبر: ۷۰۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
تعداد بازدید: ۲۴۷
سخنگوی وزارت خارجه گفت: بنا نداریم تا ابد با همسایگان به ویژه با عربستان رابطه‌ای نداشته باشیم، اگر ریاض بتواند در رفتارهای خود با ایران تغییر جدی ایجاد کند و ما آن را مشاهده کنیم این مساله می‌تواند بنای یک تحرک دیگری در روابط دو کشور باشد ولی امروز عربستان بر همان طبل سابق می‌کوبد و ما تعقلی را مشاهده نمی‌کنیم.
به گزارش خبربنا نداریم تا ابد با عربستان قطع رابطه‌ کنیمداغ به نقل از ایلنا، در نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه خبرنگاری با اشاره به سخنان محمدجواد ظریف در اجلاس داووس که گفته بود ضروریتی برای وجود تنش در روابط میان ایران و عربستان نیست، اشاره کرد و از سخنگوی وزارت امور خارجه پرسید که آیا تحول جدیدی در روابط میان تهران و ریاض صورت گرفته است که او یادآور شد: ایران علاقمند است تا با همه کشورها روابط مطلوبی داشته باشد. ما خود را در خصوص وضعیت روابط با عربستان و تحولاتی که منجر به قطع روابط شد ، مقصر نمی‌دانیم و عربستان به دلایل مختلف بنای روابط غیردوستانه را گذاشت و منجر به قطع رابطه دو کشور شد.

قاسمی با بیان اینکه بنا نداریم تا ابد با همسایگان به ویژه با عربستان رابطه‌ای نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر ریاض بتواند در رفتارهای خود با ایران تغییر جدی ایجاد کند و ما آن را مشاهده کنیم این مساله می‌تواند بنای یک تحرک دیگری در روابط دو کشور باشد ولی امروز عربستان بر همان طبل سابق می‌کوبد و ما تعقلی را مشاهده نمی‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: