کد خبر: ۷۰۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۴۰۶
بر اساس تحليل داده ها و نقشه های پيش يابی هواشناسی امروز به سبب وجود جريانات مرطوب جنوبی و گذر متناوب امواج تراز ميانی جو درجنوب شرق، شرق و جنوب كشور رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شديد پيش بينی می شود.
بر اساس تحليل داده ها و نقشه های پيش يابی هواشناسی امروز به سبب وجود جريانات مرطوب جنوبی و گذر متناوب امواج تراز ميانی جو درجنوب شرق، شرق و جنوب كشور رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شديد پيش بينی می شود كه روز سه شنبه اين شرايط محدود به جنوب شرق كشور خواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران، در روز دوشنبه برای شمال شرق بارش باران و برف پيش بينی می شود كه در بعدازظهر دوشنبه ضمن كاهش قابل توجه دما در شمال شرق و شرق كشور، كاهش بارندگی گاهی با وزش باد شديد در اين مناطق رخ خواهد داد .

دوشنبه صبح در سواحل دريای خزر بارش بطور پراكنده تداوم يافته و بتدريج قطع خواهد شد .

روز سه شنبه با كاهش فشار برروی سواحل دريای خزر به خصوص استان گيلان وزش باد شديد جنوبی و افزايش قابل ملاحظه دما رخ خواهد داد.

شدت بارش در روز دوشنبه و سه شنبه در جنوب سيستان و بلوچستان، كرمان و شرق هرمزگان خواهد بود و همچنین  لازم به ذكر است كه روز دوشنبه خليج فارس و طی روز سه شنبه خليج فارس، دريای عمان و تنگه هرمز مواج است و روز چهارشنبه دريای عمان وتنگه هرمز مواج است.

همچنين روز دوشنبه صبح دريای خزر نيز مواج خواهد شد.

از بعد از ظهر روز چهارشنبه باورود موج جديد بارشی برای غرب و بخشهايی از شمال غرب بارش باران و برف پيش بينی می شود.





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: