کد خبر: ۷۰۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۱
جمهوری اسلامی ایران پس از ورود به قزاقستان، بطور جداگانه با هیات های روسیه و ترکیه دیدار کرد و با آنها در خصوص آخرین تحولات و برنامه های اجلاس آستانه به تبادل نظر پرداخت.
گفت وگوهای جداگانه هیات ایران در آستانه با هیات های روسیه و ترکیهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی «حسین جابری انصاری» معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه عصر امروز -شنبه- در دو ملاقات جداگانه با هیات روسیه به سرپرستی «لاورنتیف» نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و هیات ترکیه به سرپرستی «سدات اونال» معاون منطقه ای وزیر امور خارجه این کشور در خصوص آخرین تحولات اجلاس آستانه و برنامه های این اجلاس گفت وگو و تبادل نظر کردند.

هیات جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس آستانه ظهر امروز وارد پایتخت قزاقستان شد.
به گزارش ایرنا، اجلاس 'آستانه' روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه در خصوص روند تحولات جاری سوریه در آستانه پایتخت قزاقستان تحت نظارت ایران،روسیه و ترکیه برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: