کد خبر: ۷۰۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۵
حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه عصر امروز در یک گفت‌وگوی تلفنی با میخائیل باگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه، در ارتباط با آخرین تحولات اجلاس آستانه رایزنی و تبادل نظر کرد.
رایزنی تلفنی جابری‌انصاری با معاون وزیر خارجه روسیه در خصوص اجلاس آستانهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه عصر امروز در یک گفت‌وگوی تلفنی با میخائیل باگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه، در ارتباط با آخرین تحولات اجلاس آستانه رایزنی و تبادل نظر کرد.

نشست آستانه به میزبانی دولت قزاقستان و با نظارت روسیه، جمهوری اسلامی ایران و ترکیه، چهارم و پنجم بهمن ماه جاری در شهر آستانه برگزار می شود. هدف این نشست فراهم کردن مقدمات حل سیاسی بحران سوریه از طریق گفتگوهای جدی میان دولت و معارضه سوریه می باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: