کد خبر: ۷۰۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
تعداد بازدید: ۲۵۳
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قبل از بازی مصاحبه کردم و گفتم که استقلال تهران را می‌بریم.
قبل از بازی گفته بودم که می‌بریم/ به منصوریان گفتم قصد وقت‌کشی نداشتمبه گزارش خبرداغ،وحید شیخ ویسی بعد از پیروزی استقلال خوزستان مقابل استقلال اظهارداشت: خدا را شکر که بازی را بردیم و ما باید با برنامه به زمین می‌رفتیم و روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده بودیم. آنها بعد از گل اول ما رو به توپ‌های بلند آوردند و خوشبختانه توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

 

وی افزود: قبل از بازی مصاحبه کردم و گفتم که حتماً استقلال را می‌بریم و هرچه در آن بازی نزده بودیم، در این بازی تبدیل به گل شد. 

 

شیخ‌ویسی در خصوص اینکه بازیکنان و کادر فنی استقلال معتقد بودند او وقت‌کشی می‌کرد، گفت: من به علیرضا منصوریان هم گفتم که هیچ قصدی نداشتم و خدا شاهد است که ضربه بازیکن استقلال به لگن من برخورد کرد وگرنه اصلاً قصد و غرضی در کار نبود.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: