کد خبر: ۷۰۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
تعداد بازدید: ۲۶۰
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی‌توانم بگویم اگر مهدی رحمتی درون دروازه بود آن گل را نمی‌خورد.
استقلال آسیایی است و من هم دیگر قصد جدایی ندارمبه گزارش خبرداغ ،حسن بیت‌سعید بعد از پیروزی استقلال خوزستان مقابل استقلال اظهارداشت: خداراشکر به قولمان عمل کردیم و می‌دانستیم که بازی بسیار سختی با یک تیم ریشه‌دار داریم. خوشبختانه توانستیم از نقاط ضعف و قوت حریف استفاده کرده و 3 امتیاز را بگیریم.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اگر رحمتی درون دروازه بود آن ضربه را می‌گرفت، گفت: نمی‌توان گفت اگر رحمتی درون دروازه بود توپ را می‌گرفت ولی من به شخصه به رحمتی احترام می‌گذارم. 

 

خبرنگاری گفت تا به حال 3 گل به استقلال زده‌ای و نظرت در این باره چیست؟ که بیت‌سعید گفت: فکر می‌کنم این لطف خدا و تلاش تمام بازیکنان استقلال خوزستان بوده است.

 

وی در خصوص اینکه آیا قرار است از استقلال خوزستان جدا شود، گفت: این بحث‌ها دیگر تمام شده و ما نمی‌توانیم استقلال خوزستان را در این شرایط که باید به آسیا برود را رها کنیم.

 

وی در خصوص غیبت تماشاگران در این بازی گفت: به نظرم تماشاگر به فوتبال جذابیت می‌دهد، بهتر است که تماشاگر در ورزشگاه باشد شاید تعدادی از تماشاگران استقلال دلشان با تیمشان نباشد اما این تیم، تیم محبوبشان است و مطمئناً به آن ضرر نمی‌رسانند. کمیته انضباطی باید به این موضوع توجه کند. ما خوب بازی کردیم اگرچه تماشاگر نبود اما به نظرم سکوها نباید خالی باشد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: