کد خبر: ۷۰۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۱۳
خانواده این دختر 2 سال پیش به آلمان رسیده و درخواست پناهندگی کرده بودند و همکنون در یک مرکز سکونت موقت پناهجویان در شهر لونه واقع در ایالت نوردراین – وستفالن آلمان مستقر هستند.
آگهی فروش پناهجوی 8 ساله در آلماندختر 8 ساله یک خانواده پناهجوی لبنانی در آلمان در برابر 42 هزار یورو به فروش گذاشته شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  عصر ایران  دختربچه یک خانواده لبنانی پناهجو دوشنبه 27 دی‌ماه، بر روی یک سایت فروش اینترنتی آگهی شده بود.

روزنامه آلمانی وستفالن پلات آورده است که این دختر 8 سال سن دارد و فرزند یک خانواده لبنانی و دارای یک برادر و یک خواهر است.



به نقل از سایت لیبانون فایلز ، خانواده این دختر 2 سال پیش به آلمان رسیده و درخواست پناهندگی کرده بودند. این خانواده هم اکنون در یک مرکز سکونت موقت پناهجویان در شهر لونه واقع در ایالت نوردراین – وستفالن آلمان مستقر هستند.

پلیس آلمان بلافاصله پس از انتشار آگهی از آن مطلع شده و به منزل دختر 8 ساله می‌رود و واحد محل سکونت آن خانواده را کاملا بررسی کرده است.
خانواده دختر نسبت به این آگهی اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.

پلیس می‌گوید به احتمال قوی این دختر 8 ساله خودش اقدام به آگهی کردن خود کرده بود.
پلیس آلمان بلافاصله اقدام به صدور دستور حذف آگهی از سایت کرد.

پس از این حادثه، تمامی فرزندان این خانواده از سوی پلیس در اختیار مرکز رسیدگی به امور جوانان آلمان قرار گرفتند.
مرکز رسیدگی به امور جوانان آلمان مدتی پس از دریافت کودکان، آنها را به خانواده خود تحویل داده اما بازجویی از خانواده آنها را آغاز کرده است.

به گفته مسئولان سایت انتشار دهنده آگهی، دختر 8 ساله لبنانی در مقابل 42 هزار دلار معادل 45،448 دلار به فروش گذاشته شده اما کسی برای خرید آن تماس نگرفته بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: