کد خبر: ۷۰۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۳۸۷
دو پسر بچه توسط نامادری با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند که قاتل برای اینکه وانمود کند مرگ پسربچه‌ها به دلیل آتش‎سوزی بوده است، صحنه‎سازی کرده و در این راستا خانه را به آتش کشید.
2 پسربچه در آتش خشم نامادری سوختند/ اعترافات نامادری سنگدلبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان؛ هفته گذشته گزارش قتل دو پسر بچه 2/5 و 7 ساله به دادگستری استان گیلان داده شد.

محمد رحیمی مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان گیلان در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در این رابطه اظهار کرد: در تحقیقات مشخص شد این دو پسر بچه توسط نامادری با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند.

وی ادامه داد: نامادری این فرزندان ابتدا به قتل اعتراف نمی‎کرد، که پس از دستگیری و انجام تحقیقات از وی بازجویی شد و سرانجام به قتل اعتراف کرد.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: نامادری در جریان بازجویی بیان کرد برای اینکه وانمود کند که مرگ پسربچه‌ها به دلیل آتش‎سوزی بوده است، صحنه‎سازی کرده و در این راستا خانه را به آتش کشیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: