کد خبر: ۷۰۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۲۲۶
چاووشی:
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اگر کاندیداها دست به تخریب رقبا بزنند، مردم خودشان آنها را پالایش می‌کنند. امیدواریم با تعیین تکلیف انتخابات الکترونیک به مسائل حاشیه‌ای در کشور پایان دهیم.
هیچ نهادی حق ورود به انتخابات را ندارد/ با تعیین و تکلیف انتخابات الکترونیک به مسائل حاشیه‌ای پایان دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید شهاب‌الدین چاووشی در جلسه‌ای با عنوان انتخابات استان تهران گفت:‌ در شرایط ناامن منطقه برگزاری انتخابات نمادی از امنیت است. موضع ما تلاش برای حضور حداکثری مردم است، عقل و منطق هم حکم می‌کند مردم را به حضور و شرکت انتخابات تشویق کنیم.

او با بیان اینکه موضع ما قانون و حمایت از قانون است، تاکید کرد:  نباید به کسی اجازه داد در جریان انتخاب دست به تخریب بزند، با هر گرایشی که مجریان انتخابات داشته باشند، همانطور که رهبری فرمودند در برابر حق‌الناس قرار داریم.

معاون سیاسی استاندار تهران یادآور شد: هیچ نهاد و قانونی حق ورود به انتخابات را له یا علیه کاندیدایی ندارد. هیچ کاندیدی هم حق ندارد سیاه‌نمایی و یا در قوانین خدشه وارد کند. هیچ کاندیدای حق ندارد افراد مقابل خود را تخریب کند، مخصوصا در رسانه‌های عمومی که برای تشویق به حضور حداکثری مردم است.

او افزود: اگر کاندیداها دست به تخریب رقبا بزنند، مردم خودشان آنها را پالایش می‌کنند. امیدواریم با تعیین تکلیف انتخابات الکترونیک به مسائل حاشیه‌ای در کشور پایان دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: