کد خبر: ۷۰۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۳۱۷
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگيری يک قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت:از خودرو اين متهم 50 کيلو ترياک در میان بار خیار کشف و ضبط شد.
کشف ۵۰ کیلو تریاک در بار خیاربه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، سرهنگ محمد بخشنده،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه هفتم این پلیس مشخص شد که فردی به نام "ی" در محدوده میدان تره بار مرکزی تهران اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح وسیع با همکاری سایر قاچاقچیان از شرق کشور و سپس توزیع آن می کند.
 
وی ادامه داد: شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و پس از زیر نظر گرفتن و اشراف اطلاعاتی کامل میدان میوه و تره بار مرکزی به صورت شبانه روزی در نهایت سوژه با یک دستگاه خودرو وانت سفید رنگ در قسمت غربی میدان تره بار شناسایی شد.   
 
بخشنده تاکید کرد: با هماهنگی مقام قضایی و صدور دستور بازداشت متهم طی یک اقدام ضربتی خودروی متهم متوقف و این توزیع کننده مواد مخدر بازداشت شد و در بازرسی از خودروی وی پنج کارتن بار خیار که داخل آن 50 کیلوگرم تریاک در 10 بسته که به طرز ماهرانه ای مخفی شده بود کشف و ضبط شد.   
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان گفت:متهم به پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و به جرایمش اعتراف کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: