کد خبر: ۷۰۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۹
عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: احزاب به جای اینکه شعار و بیانیه دهند باید وظیفه خود را انجام دهند.
احزاب به جای شعار و بیانیه باید به وظایف خود عمل کنند/ قدر آیت‌الله هاشمی را ندانستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسین کاشفی در نشست امروز بعد از ظهر امروز خانه احزاب با معاون وزیر کشور گفت: با توجه به فرصتی که دولت یازدهم برای احزاب فراهم کرده باید از آن استفاده کنیم. امروز دولت یازدهم یک فرصت است و باید پیگیر مطالبات باشیم.

او با اشاره به درگذشت آیت‌الله هاشمی گفت: اگر امروز از فقدان آقای هاشمی احساس نگرانی می‌کنیم باید به این فکر کنیم آن روزی که باید از او قدردانی نکردیم.

کاشفی تاکید کرد: احزاب به جای اینکه شعار و بیانیه دهند باید وظیفه خود را انجام دهند لذا زمانی که خانه احزاب در دولت گذشته فعالیتش متوقف شد احزاب دیگر حمایتی نکرده و سکوت اختیار کردند، بنابراین تا فرصت داریم باید اقدام کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: حزب برای اداره کشور تشکیل شده و به جای شعار و حضور در انتخابات باید برنامه درازمدت برای آینده کشور ارایه دهند.

او افزود: اگر در گذشته شرایط فراهم نبود اما اکنون باید احزاب اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل گرد هم بیایند و زمینه بحث و گفت‌وگو را بیش از این فراهم کنند.

او ضمن پیشنهاد به دیگر احزاب گفت: احزاب باید روی مسایل عمده کشور، فسادها و مسایل اقتصادی تمرکز کرده و برنامه ارایه دهند.

کاشفی تاکید کرد: این تفاهم و همدلی وجود دارد و باید آن را قدر بدانیم و در زمینه پیشبرد احزاب و مسایل ملی قدم برداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: