کد خبر: ۷۰۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۲۹۰
اسطوره سرخ پوشان پایتخت توصیف جالبی درباره پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ بر زبان آورد.
جمله جالب پروین در توصیف پرسپولیس برانکوبه گزارش خبرداغ ،علی پروین را باید یکی از حامیان اصلی برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس نامید. اسطوره سرخ پوشان پایتخت همواره به حمایت و ستایش از سرمربی کروات پرسپولیس پرداخته است.

 

بازیهای خوب پرسپولیس در فصل جاری پروین را هم به وجد آورده و سلطان بارها از تیم محبوب خود به عنوان شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی سخن به میان آورده است.

 

پروین این بار هم به ستایش از پرسپولیس پرداخت و این جمله جالب را درباره تیم برانکو بر زبان آورد. او گفت: هر جا توپ است 6 تا پرسپولیسی هم هستن.

 

اسطوره سرخ پوشان از یک طرف از دوندگی و تلاش زیاد تیم برانکو به وجد آمده و از طرف دیگر هم با به بکار بردن عدد 6 به یک رویداد مهم تاریخی اشاره کرد که به یاد آوردن آن هواداران پرسپولیس را بسیار خوشحال می کند و به آنها احساس افتخار می دهد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: