کد خبر: ۷۰۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۴
مدافع تیم صبای قم گفت: «اگر آن موقع یک سری مسائل پیش آمد به قلعه نویی حق می دهم که او تحت فشار بود و برخی از مسائل او را اذیت می کرد.»
اظهارات مدافع سابق استقلال درباره جدایی از صبا و پیوستن به تراکتوربه گزارش خبرداغ ، هاشم بیگ‌زاده در خصوص اینکه آیا رضایت‌نامه‌اش را از صبای قم گرفت یا خیر؟ اظهار داشت: «ساعت 12 با مسئولان باشگاه صبای قم جلسه دارم و یکی دو بند در قراردادم وجود دارد که روی همان بندها تصمیم به این جدایی گرفتم.»

 

وی ادامه داد: «البته من خاطرات خوبی در صبا دارم. امیدوارم این تیم در ادامه موفق شود و نتایج خوبی بگیرد. آقای مرفاوی واقعا در تیم صبا زحمت می کشد و جزو مربیانی است که او را خیلی دوست دارم.»

 

مدافع سابق استقلال افزود: «از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم و با او صحبت کردم که به تیم تراکتورسازی اضافه شوم و او هم همیشه به من لطف دارد.»

 

بیگ زاده درباره اینکه در گذشته دلخوری هایی بین او و قلعه نویی وجود داشته، تصریح کرد: «دلخوری نبوده، من تا به حال از هیچ مربی دلخوری نداشتم. اگر آن موقع یک سری مسائل پیش آمد به قلعه نویی حق می دهم که او تحت فشار بود و برخی از مسائل او را اذیت می کرد.»

 

وی درباره اینکه کریم بوستانی در مصاحبه ای اعلام کرد ملی پوشان استقلال 2 سال قبل در تیم قلعه نویی کم کاری کردند، افزود: «این مسئله را از خود آقای بوستانی بپرسید. من در جریان این موضوع نیستم.»

 

بیگ زاده همچنین در خصوص اینکه جواد نکونام اعلام کرده بیگ زاده در فوتبال به حقش نرسیده، گفت: «نکونام همیشه به من لطف دارد. همیشه برایش آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم در کار جدیدش هر روز بهتر باشد. ما از دوستان خوب یکدیگر هستیم.»

 

مدافع سابق صبای قم در خصوص اینکه آیا در این مدت که با تیمش تمرین نمی‌کرد از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار است، گفت: «من خودم اختصاصی تمرین می‌کردم و ان‌شاءالله از فردا به تمرینات تراکتورسازی اضافه خواهم شد.»

 

وی در پایان گفت: «خدا را شکر من خودم آذری هستم و می‌خواهم امسال هم پیش هم‌شهریانم بازی کنم تا یک جام برای آنها هدیه بیاوریم.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: