کد خبر: ۷۰۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۰
معاون حقوقی ظریف گفت: روز چهارشنبه که از وین برگشتم سه شبکه با من تماس گرفتند. توافق شد و گفتند که شما تنها بیایید ولی دیروز با من تماس گرفتند که باید مناظره باشد. سازمان صدا و سیما قراری با من گذاشت ولی دبه کرد.
صدا و سیما قراری با من گذاشت ولی دبه کرد/ این رفتار با یک دیپلمات در هیچ کجای دنیا سابقه نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عراقچی در پاسخ به سوال ایلنا در مورد ماجرای پس گرفتن دعوت صدا و سیما از خود عنوان کرد: صداو سیما مدت‌هاست که می‌گوید من در برنامه‌ای حاضر بشوم. روز چهارشنبه که از وین برگشتم سه شبکه با من تماس گرفتند. توافق شد و گفتند که شما تنها بیایید ولی دیروز با من تماس گرفتند که باید مناظره باشد. سازمان صدا و سیما قراری با من گذاشت ولی دبه کرد.

او افزود: مهم بود آن حرف‌ها گفته شود. در هیچ کجای دنیا یک دیپلمات برای ارایه گزارش در کنار منتقد قرار نمی‌گیرد و مناظره نمی‌کند. من ابایی ندارم. جلسات بسیاری بوده و دعوت شده و حرف زده‌ایم. وزارت خارجه دعوت کرده و البته برخی افراد هیچ وقت دعوت ما را اجابت نکرده‌اند. فکر نمی‌کنم هیچ کجای دنیا وقتی دیپلماتش برمی‌گردد و می‌خواهد گزارش بدهد چنین کاری را با او بکنند و بگویند مناظره کن
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: